Με το τέλος του μεγάλου Tribute Event για τα 15 χρόνια Athens Digital Arts Festival, το Φεστιβάλ συνεχίζει να συντελεί δημιουργικά στο καλλιτεχνικό και πολιτισμικό γίγνεσθαι της Ελλάδας.
Το ADAF σε συνεργασία με την Ελληνική εταιρεία Έρευνας Αγοράς, Focus Bari , πραγματοποίησε έρευνα για τους επισκέπτες του event “Tribute to the 15 Years of ADAF” με ιδιαίτερα χρήσιμα συμπεράσματα τόσο για το προφίλ τους όσο και για τα ενδιαφέροντά τους. Παράλληλα, με πρωτοβουλία της Focus Bari τα αποτελέσματα δόθηκαν συγκριτικά με την στάση του μέσου Έλληνα απέναντι στην Τεχνολογία & τον Πολιτισμό, στοιχεία που αντλήθηκαν από την έρευνα FocusonTechLife Web(B16).
Όπως φαίνεται από την έρευνα, το ADAF κλείνοντας 15 χρόνια σταθερής παρουσίας στον πολιτισμικό χάρτη, συνεχίζει να ενθουσιάζει το κοινό αφού το 96.6% δηλώνει αρκετά ικανοποιημένο από την έκθεση αλλά και όλη την εμπειρία.
Το ADAF επιδιώκει πάντα να βρίσκεται στο κέντρο των εξελίξεων, ανιχνεύοντας τις τάσεις της κοινωνίας και του πολιτισμού. Με την έρευνα της Focus Bari, αναδεικνύονται οι βασικότερες τάσεις του ελληνικού κοινού, ανοίγοντας νέους δρόμους στην πολιτισμική βιομηχανία.
FOCUS BARI SHORT PROFILE
Η Focus Bari είναι μια ηγετική εταιρία ερευνών, με 29χρονη πορεία στην Ελληνική αγορά και με μεγάλη εμπειρία στον χώρο των ΜΜΕ, της Διαφήμισης, της Τεχνολογίας και των Τηλεπικοινωνιών, έχοντας αναπτύξει παράλληλα διεθνές εκτόπισμα στο αντικείμενο της. Η Focus Bari εξειδικεύεται στην παροχή tailor-made λύσεων που βοηθάνε τους πελάτες της να αναπτυχθούν μέσα από την ανάπτυξη εμπειριών των δικών τους πελατών. Με ολιστική/360 ανθρωποκεντρική προσέγγιση, η Focus Bari αξιοποιεί την γνώση και εμπειρία της στα human insights, και σε συνδυασμό με τα κατάλληλα εργαλεία και μοντέλα, υποστηρίζει τις επιχειρήσεις στην μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων τους.